Julbakande

När jag var och handlade i förra veckan så blev jag lockad av att köpa den där 2,2% Blossa glöggen som smakar mycket äpple. Älskar glögg, inte den där vanliga tråkiga starkvinsglöggen utan när de har en lite annorlunda smak, så det blir lite spännande! 
 
Idag satt jag och funderade på om man inte kunde göra sin egen glögg iställe och hittade lite trevliga recept, så jag tänkte faktiskt göra ett tappert försök inom kort. Det lär inte bli den här helgen som kommer eftersom jag och Jocke åker ner till Skåne för att fira Johan och Fredrik (Johan fyller år idag STOOOOOORT GRATTIS till världens bästa Johan) och helgen efter jobbar jag, så då kan det vara passande med glöggtillverkning och lussekattsbakande :)! Sweeet! 
 
Aja, en liten parentes bara! Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0