Måste hela jävla natten gå?

Så går en rad ur en ny favoritlåt just nu. Låten i sig är gjord med humor och passar inte alls in på mig eller sådär överdrivet många tjejer kanske. Men ja en rad kan ibland säga väldigt mycket... Har iaf haft en mysig eftermiddag och kväll med föräldrarna. Fick fira farsdag en helg för sent men det går ju lika bra såhär :-). Efter middagen så blev det lite kaffe och häng hemma hos pappa till jag blev på tok för trött i huvudet efter körande och skola den här veckan så jag åkte hem till mamma. För första gången den här hösten har jag tagit på mig min onepiece som är riktigt go och varm. Imorgon ska vi ha onepiecekväll hemma hos Fredrik, det mest troliga är väl dock att det bara blir jag och Cassie som har dem på oss :-p. Jag har ikväll bestämt mig för en del småsaker som ska ändras i mitt liv. Jag ska sluta vara så snäll och vara mot människor så som de är mot mig så blir det kanske lite mer rättvist och jag slipper onödig hjärnkapacitet som tar kål på välfungerande hjärnceller. Visst låter det hyfsat vettigt? Just nu tycker jag det låter bra iaf! Ser fram emot morgondagen iaf, ser ut att hända en del kul saker! Gillas starkt! Hoppas ni har en bra fredag :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0