Our dreams are making us blind

Godmorgon mina små höönor! 
 
Haha, jag har ingen aning om vart det uttrycket kommer ifrån men ja det är kul att säga (skriva) så jag gör det iaf! Idag har jag gått upp tidigt heeelt i onödan. Vår föreläsning är inställd, skönt på ett sätt men detta hade inneburit att jag hade kunnat sova några timmar till! Men inte så mycket att göra jag är tacksam att jag upptäckte det innan jag kört iväg till skolan, jag skulle bara dubbelkolla schemat innan jag begav mig till Bella. Så man ska inte klaga, istället går förmiddagen åt till att tvätta lite :)! 
 
Ikväll/eftermiddag ska jag träffa pojkvännen för att kolla klart första säsongen av Games of Thrones som jag inte sett tidigare. Ganska så spännande fast jag inte läst böckerna, har en säsong till att kolla in mig på innan det är premiär för säsong tre till våren. 
 
Ha en underbar dag, snart är det helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0