Tentaplugg...

Om någon undrar varför jag är så tyst så beror det på att jag har tenta på fredag och även om jag kanske inte räknar med att klara den så tänker jag i alla fall göra ett tappert försök att slippa sätta mig i tentasalen igen och skriva samma tenta :). Att jag ahr tenta på fredag innebär alltså att jag kommer plugga en del nu de få dagar som är kvar. Ska försöka uppdatera lite då och då iaf såklart. 
 
Sitter just nu och väntar på att Bella ska komma hit så vi kan hjälpas åt att plugga lite inför tentan. Känns lättare när man är två som kan diskutera sakerna sinsemellan några timmar och reflektera. 
 
Ikväll väntar lite pojkvänsmys, något jag ser väldigt mycket fram emot! 
 
Mene ja.. nej nu har jag inte så mycket mer att tillägga, vi hörs sen kanske! 
 

Kommentarer
Postat av: herbert

hola bella, remember your not only gorgeouse but also a person that i admire becouse you are selfconfident and inteligent, i belive that you will get very far up with your charm and talents my friend. Wish you good luck for tentan, and have a nice day!

Svar: Hi Herbert! Aw thank you I hope your right ;)! Cross your fingers for me on friday between 9-14! Hope you had a good start on the week and that the following days is good! Hugs!
Alice ♥

2012-11-06 @ 11:39:45
Postat av: Pamela

Har du skaffat pojkvän Alice? Vad roligt :-) mys på ordentligt!! Kram på dig!

Svar: Hehe, ja det har jag minsann! En mysig och bra sådan :)! Ska mysap å ordentligt alldeles strax, hoppas du mår bra och att skolan går bra! Kram på dig Pamela
Alice ♥

2012-11-06 @ 11:46:50
URL: http://www.stjarnanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0