Tisdag

Lyckades aldrig slumra till, inte än i alla fall.. Däremot sitter jag och funderar på om jag lite senare idag ska ta mig ett låååångt och mysigt bad! Känns som om det kan behövas efter förra veckans ansträngningar!
 
Innan dess hade jag dock tänkt göra min spenat och fetaostpaj som brukar räcka cirka två-tre dagar efteråt :P Alltid bra tt bunkra upp och slippa laga mat varje dag ! 
 
Till helgen är det dags att bege sig ner till skåne för att fira en sen farsdag, hade ingen möjlighet att komma ner helgen som var så tänkte ta igen det den kommande helgen. Kan bli skönt att få komma hem lite också, sen ska jag hinna träffa skåningarna på lördagkväll också tänkte jag! Det var ju et ttag sedan, man får passa på när kursen är hyfsat lugn!
 
Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0