Torsdag

Sådär då hat man varit i skolan och haft semenarium igen. Det här kändes rätt så mycket vettigare än det vi hade gången innan.. Gick relativt smärtfritt och vi blev inte total sågadep å vårt paper. En redovisningk var på måndag, vilken känns gaaanska så onödig faktiskt. Hade hellre haft den här veckan som kommer till ENBART tentaplugg.. Får börja ta tag i allt imorgon och sen får man hoppas på det bästa. Den här delkursen har verkligen innehållt MYCKET olika moment för ynka 7,5 hp. Därför räknar jag inte med att sätta tentan på första försöket, men jag ska givetvis göra mitt bästa för att slippa göra om den. Ju färre man behöver göra om desto bättre :). 
 
Ha en härlig torsdag kära vänner, för det ska jag ha! Mina vovvar kommer hem och mamma stannar över natten, blir middag med Jocke och mamma ikväll. Känns riktigt mysigt! Hörs senare om det hinns med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0