Whatever you say

Morning mina fina läsare!
 
Hoppas ni har sovit gott! Själv har jag sovit helt okej, en rastlös hund hemma hos pojkvännen under natten men i övrigt så sov jag supergott. Dags för skolan om någon timme och i kväll ska jag hålla pass och därefter hade jag tänkt göra mitt pressmeddelande som jag skjutit upp hela helgen.. Man vill så hemskt mycket när man åker hem men det brukar bli helt andra saker :P. Så är det iaf!
 
Har en fullspäckad skolvecka, inget jag ser fram emot alls. Massor av grupparbeten och jag har konstaterat att det här med medieproduktion inte är min grej och det är just det vi ska arbeta med i den här delkursen.. Tur jag kom på det nu iaf så jag inte väljer det inför nästa år då vi väljer inriktning.Men man får bita ihop och göra så gott man kan fast man inte tycker det är så kul.. Ibland blir saker roligare än planerat... I detta läget är jag tveksam, men man vet ju aldrig.
 
Ha en härlig start på veckan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0