Dags att peppa till?

Jag ogillar att jobba fredagsnätter eftersom jag vanligtvis har skola sjukligt tidigt just de dagarna.. Man är uppe tidigt, försöker fokusera, kommer hem, går med hundarna, powernappar en tjugo minuter och sedan är det dags att laga kvällsmat, försöka vakna till liv och sedan ska man sitta på röven i fem timmar. 
 
Så kan det ju vara. Jag ska inte gnälla för mycket för just ikväll är jag på favvostället James, och det gör ju att det blir lite, lite bättre att gå till jobb iaf. Mindre charmigt är det att jag måste upp tidigt för att hålla pass på gymmet imorgon.. Men som jag nämnde tidigare, sista nattjobbshelgen på en månad sen så jag får bara stå ut :). 
 
Just nu känner jag för att ta en weekend någonstans. London, någon som är sugen? Iofs pratade jag ju om Amsterdam i somras och dit vill jag ju fortfarande så det kan ju också vara ett alternativ förstås:P. Annars är förslag och sällskap välkommet :) 
 
Nej, peppa, peppa, peppa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0