Efter en halv dag

Rättelse från förra inlägget.. När jag googlade hur man skulletyp få svamparna att hålla i frysen så sa jag att det hette svällning. Det gjorde det alltså inte, det kallas för förvällning, så ni vet om någon annan har samma i-landsproblem så är det alltså förvällning ni ska leta efter ;)!
 
Jag har städat, gått med hundarna och fått i mig två mål mat idag. Om en timme bär det av till gymmet med Lina och sedan snabbt hem och duscha innan det väntas besök :)! 
 
Huvudet är fortfarande helt groggy typ, skolan tar alltås kål på en och att se att de kommande tre veckorna inte kommer blu lugnare gör en inte direkt lugnare. Men det är bara att bita i det sura äpplet och kämpa på. Pappa sa idag att det kanske är så att jag ahde det lite för lugnt förra delkursen och att det bara tar lite tid att vänja sig vid att ha lite mer att göra. Han menade också på att det kanske blir raka motsatsen till nästa delkurso m där är mindre att göra, att man blir lite rastlöso ch inte vet vad man ska göra med all tid? Så kan det alldeles säkert vara!
 
Nu lite softning som sagt! Hörs sen (eller imorgon). 
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

Hola bella, you look so beautifull, with your beautifull eyes and sweet smile you have the wold in your hands my friend, yout an angel, have a nice evening.

2012-10-18 @ 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0