En konstig känsla

Jag gnällde ju imorse om att jag ont i magen och nu är klockan snart kvart i fyra och jag har fortfarande ont och det känns så himla konstigt.. Trött har jag varit också så jag tog mig en powernap på tjugo minuter i soffan innan. Kändes som om det behövdes inför kvällens core och indoorpass. Jag ogillar att jag har så orolig mage bara.. Det är som turi nte så ofta det händer men det är sjukt jobbigt när det gör det. 
 
Det jag oroade mig för i förmiddags/middagstid är jag inte så orolig för längre, men givetvis finns där så mycket annat som oroar mig och som säkert påverkar min mage. Det suger att ha känslig mage, ja stresskänslig mage menar jag då.. Suck. Alltid ska man gnälla på något, visst är det väl så? Man är mänsklig och det är måndag och trist väder.. Så jag antar att det är okej trots allt. 
 
Jag är tacksam att jag hade en lugn och mysig helg iaf med bästa sällskapet :). Det är något som är positivt. 
 
I övrigt finns där saker jag måste ta tag i ordentligt, till exempel som att börja söka lägenheter ordentligt och mer intensivt. Inte så lätt, men jag ska nog kunna lösa det på något sätt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0