En tankeställare?

Vissa dagar får man sig en riktig tankeställare när det gäller en del saker i livet. Det kan gälla människor som finns i ens liv, det kan gälla att ta ett steg i en annan riktning och andra saker som ofta magkänslan spelar lite på. Den där magkänslan har ett finger med i allt! Märkligt men sant, iaf när det gäller mitt liv. Idag kom en del saker till mig, vad det gäller känns alldeles för privat för att dela med sig av. Även om jag är öppen med mycket så får även jag ha mina små hemligheter ibland. Jag tror ödet spelar en väldigt viktig roll i ens liv och en del saker är återkommande och jag kan ju såklart ha fel men det känns verkligen som om det betyder något. Som jag brukar säga och troligtvis sa i senaste inlägget ; time Will tell. Man slipper inte undan. Jag kanske inte vill slippa undan heller, istället ska jag fortsätta drömma på som jag alltid gjort och tillslut slår det in. Känner mig på lite märkligt humör efter så många uppenbarelser i skallen så innan det blir för djupt tänkte jag lägga ifrån mig telefonen. Nästa lediga helg kommer jag spendera med mina föräldrar eller på en weekend i London. Jag är alltid sugen på London, det är något speciellt med den staden. Jag känner mig väldigt hemma där. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0