Gnällspikar

Ja jag har inte somnat riktigt än. Men jag ligger iaf i sängen och just nu känns det som om jag kommer slockna på två sekunder. Satt just och retade mig på alla gnällapikar som finns. Jag vet att jag kanske inte var bättre själv förra veckan men ja det kändes faktiskt som om det var okej att gnälla för och bli ledsen för. Så kanske alla andra som gnäller också säger, men i vissa fall så undrar i vart fall jag varför folk tycks älska att gnälla? Är det inte en sak så är det en annan sak och ofta är det återkommande saker. Är det så att man måste gnälla? Måste man ständigt hitta på någon orsak för att vara sur och gnällig? Som jag sa jag är inte Guds bästa barn för jag har mina mindre bra perioder jag också men de varar ofta inte så länge. Känner bara att jag börjar bli trött på att se samma människors gnäll lite här och var på nätet/i verkligheten/överallt. Är man så missnöjd med sitt liv får man göra något åt det kan jag tycka. Visst det kan vara lättre sagt än gjort ibland, det vet jag själv, men jag försöker ofta iaf. Borde de också göra. Ja nu har jag i alla fall fått gnälla av mig på alla gnällspikar, så nu kan jag sova gott. Natti!


Kommentarer
Postat av: herbert

you look like a million dollars, like allways, my sweet friend

Svar: Thank you my sweet friend! Wish you a good day!
Alice ♥

2012-10-02 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0