I'll put my trust in something I know

Hemma, nyäten och nyduschad efter en låååååång dag med bara några få timmars sömn. Egentligen ville jag iväg på quizen men kroppen säger bestämt nej. Det får bli en lugn onsdag nu, jag skap locka undan lite och eventuellt börja rensa trattkantarellerna jag fick av Jockes mamma i helgen, tänkte börja tillaga dem imorgon innan de blir dåliga :). 
 
När livet är grått och trist eller när stressen kommer över en (som igår ungefär) så känns det otroligt bra att tänka på de bra sakerna i livet. Än ärjag jätteledsen för lägenheten såklart, men en föreningsbildning är på g och kaaaanske, kanske kan det hjälpa mig att få stanna lite längre till... Men i övrigt så har så himla mycket positivt hänt i mitt liv, jag har fått in helt fantastiska människor i det och jag är så otroligt tacksam för det. Vissa människor klickar man verkligen med och vissa känner man verkligen att man mår så sjukt bra med. Så i de gråa och mörka stunderna finns där alltid ljus att tänka på. 
 
Ville bara säga det. Nu ska jag softa lite till innan det är dags att börja plocka undan! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Inna

Det är exakt så jag känner med!! :) Mitt i allt stress så träffar man helt fantastiska människor (helt oväntat!) som man mår så bra med! :) Ska plugga till tentan med min nya vän imorgon, längtar efter att få träffa henne igen :D Hade det inte varit för henne så hade jag säkert hoppat av kursen, men nu är det mkt roligare att gå på föreläsningar bara för att hon också är med ;) Kram!<3

Svar: Åh vad jag är glad för din skull gumman! Skönt att du träffat någon du tycker så mycket om, jag har också gjort det och det är ju alldeles underbart! Det får en att orka ta itu med saker fast det inte är så roligt! Kramar <3
Alice ♥

2012-10-17 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0