Lördagsförmiddag

Sov till nio, somnade ganska så tidigt idag. Dagen har ju inte riktigt blivit som planerad.. Kanske på gott och ont. Fick i alla fall min dagliga motion då jag blev inringd två minuter i halv för ett extra Indoorpass som skulle börja prick halv :P Jag fick skynda mig och var där strax innan tjugo i och körde hårt med mina glada motionärer! Bra start iaf på morgonen. Slapp jag sitta hemma och ha ångest för att jag egentligen inte orkade ta på mig löparskorna och ta mig en tur. 
 
Eftermiddagen blev väl inte riktigt vad som jag hade planerat. Ogillar egentligen när mina planer ändras, men ibland finns där inte så mycket att göra och den blir säkert bra ändå.. Man ska ju ha något att gnälla för :).
 
Hoppas ni får en fantastisk lördag iaf och att den blir precis så som ni önskar!
 
Puss å kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0