Torsdag

Tog lite sovmorgon idag. Jag är så trött och slut både i huvud och kropp att jag inte vet vart jag ska ta vägen, så den här sovmorgonen var verkligen välbehövd! Ser verkligen fram emot en ledig helg, den behövs! Undrar om övriga delkurser i skolan kommer vara såhär intensiva? I hope not. Jag hade väl lite glid första som var ganska så lugn även om det fanns mycket kurslitteratur att läsa. 
 
Ska strax påbörja rensningen av trattkantarellerna och sedan ska jag svälla dem (tror jag det heter..?) så jag kan frysa in en del av dem. Jag älskar svamp! 
 
I övrigt ska jag ta hundarna på en långpromenad, jag ska träna med fina Lina och ikväll blir det mys med Jocke. Känns som en bra torsdag! Ska bara försöka vakna till liv lite till.. Hade behövt lite semester känns det som. Får se när novemberschemat kommer ut och se ifall jag kan planer in en weekend någonstans. Jag är ju ganska så sugen på London igen.. 
 
Hoppas alla har en underbar torsdag! Puss å kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0