Fredag!

Sista föreläsningen för den här veckan var vääääldigt långsam och energikrävande. Fördelen var att jag fattade en del och att vi gick sluta 40 minuter innan vi skulle! Yiiha! 
 
Men bara för att sista föreläsningen är över är inte veckan mindr lugn för det. Min jobbhelg och imorgon kör vi dubbeltupp. Ikväll är det jobb på krogen som gäller och imorgon kör vi både jobb på krogen OCH ett indoorstriding pass på STC (Söndrums Tränings Center). Vill man så kan man!  Dessutom har jag hunnit med min städning idag så på det stora hela är jag nöjd. Sen hoppas jag på lite sällskap om någon timme eller så, det hade varit trevligt :). Men vi får se vad som händer och inte gör det!
 
Nu ska jag softa lite! Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0