If I die young

Jobb igår gick helt okej, det var full action de sista timmarna av kvällen och jag kom hem i hyfsad tid för att kunna sova ordentligt! 
 
"Peppar, peppar ta i trä!"
 
Att jag sa sådär beror på att jag tänkte säga att det ÄNTLIGEN verkar som om Kolas mage börjar bli okej. Förhoppningsvis kan jag snart lägga tillbaka min nytvättade köksmatta och i veckan ska vardagsrumsmattan också tvättas.. Det skedde lite olyckor där också. Inte lätt när de små blir dåliga, känns skönt att han verkar vara på rätt håll nu bara :)!
 
Idag är det söndag och vilodag. Jag har lite tentaplugg kvar såklart, ju mer jag sliter nu i början desto lugnare kan jag ta det senare. Men trots att det är vilodag är det personalmöte som vankas vid två, fick ett pass jag inte kan jobba så vi ska lösa det och gå igenom vad som hänt och komma ska den komande månaden som blir Oktober. Sjukt vad tiden springer iväg.. 
 
Nu ska jag tömma diskmaskinen och fylla den med alla grytor och bunkar jag använde igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0