Lycka <3

Vilken dag jag har haft idag! Den har innefattat pluggande, städning långpromenad och jobb! Jag var så nervös inför functionalpasset och så gick det så bra tack vare härliga motionärer! Kvällen fortsatte med ett indoorpass och idag vart vi lite fel och vilket ÖS det var! Jag verkligen älskar mitt jobb som instruktör! Det är underbart och härligt att se hur alla anstränger sig och kör på så hårt de bara kan. Det värmer också så otroligt mycket i hjärtat att höra så mycket positivt om sina pass, jag blir helt varm i hjärtat! Just nu känns allt så himla rätt i livet. Jag har underbara chefer och kollegor på två ställen och skolan känns än sålänge hur bra som helst och livet rullar liksom på i helt rätt riktning för en gångs skull. Det känns bra och det går verkligen bra på alla håll och kanter just nu och det är verkligen en sann lycka att känna så. Jag sa ju att 2012 skulle bli mitt år ;-)! Bjuder på en bild fina Lena tog på mig efter indoorpasset idag. Jag är väl ingen direkt snygging på den men jag har iaf förbränt bra idag ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0