Med en katt i knäet...

Har precis läst lite i andra kurslitteraturboken som faktiskt är på engelska och av någon märklig anledning känns det som om det går in lättare än förra boken.. Aja, allt ska ju repeteras! Dessutom har jag skapat ett cv på högskolans jobbportal, kändes lika bra. Jag kan ju inte direkt söka något jobb inom media och kommunkatinsbranschen än, men det känns som om det är rätt så bra att hålla koll på företag och dylikt redan från start. Dags att börja vara seriös med skola och framtid nu, sista chansen. Nej, det är nog inte sista chansen, men det kan faktiskt vara bra att ta tag i saker från start. Normaltsätt är jag ju lite smålat annars, men ska försöka undvika det nu. 
 
Jag har fått mat i magen och så fort hundarna och katten fått mat ska jag öva på corepasset igen. Jag börjar faktiskt få lite träningsvärk, och det är ju ett bra tecken iaf, då vet jag att det tar!
 
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0