När livet rullar på bra!

Igår var det en härlig kväll på jobb! Idag fick jag reda på att jag klarade den där förbaskade nordamerikanska tentan som jag tyckte kändes så sjukligt dåligt! Jag hade till och med 12 poäng över godkänt! Heja mig! 
 
Nu har jag läst, och löst och läst. Vi ska ha seminarium i skolan imorgon och jag och en klasskamrat är inte riktigt HELT 100% vad det var för artikel vi skulle läsa, den vi hittat var kort.. Men ja, jag ahr gått igenom resten och den tycks vara den enda som passar in på beskrivningen, så ni får gärna hålla tummarna för mig att det är den :P. 
 
Imorgon är det äntligen helg, den här veckan har känts vääääldigt lång och intensiv, men imorgon bär det av till skåneland! Gött mos, ska bli trevligt att komma hemom en liten sväng! Trevligt sällskap kommer jag ha med mig också. 
 
Nej, livet är bra! Jag ska absolut inte klaga! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0