Natt 3 av 4 avklarad

Sådär då återstår enbart en arbetskväll kvar av sommarschemat och nästa vecka börjar höstens schema vilket innebär att jag kommer ha varannan helg ledigt! Yeeey! Sommaren avslutad på favoritstället James så det kommer säkert gå hur bra som helst! Kvällen idag gick bra, lugnt men bra kassa idag så jag blev på bra humör :), speciellt då faktiskt ALLA gäster var trevliga idag! Tankar har hunnit surra lite i knoppen och ännu ett löfte inför sista september är gjort. Detta löftet till mig själv är kopplat till det första som ni inte har en susning om vad det är ;-)! Även om jag vill berätta det för er så kommer jag inte göra det, lite hemlig ibland får man faktiskt vara! Känns som om första höstmånaden kommer bli händelserik, hoppas bara på bra saker dock. The best is yet to come, ett nytt uttryck jag lärt mig idag. Sov gott sötisar, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0