Pluggeliplugg

1/3 av boken som ska vara klar på fredag är läst. Skönt. Får erkänna att den är hyfsat intressant så det var absolut en bra start på skolan, so far iaf ;)! 
 
Jag är verkligen helt slut i huvudet och tanken är att jag ska krypa ner i sängen i hyfsad tid idag. Jag behöver verkligen sova, det känns som om det enda jag gjort de sista veckorna är att stressa. Jag har pluggat, jobbat, tränat och jobbat och pluggat och ja allt typ på samma gång. Däremellan försöker jag hinna med andra saker också, vilket jag hunnit lite mellan varven. 
 
Det finns massor av saker som flyter omkring i skallen på mig just nu, ja förutom skolan och jobben. Ogillar att inte veta saker till hundra procent, men jag antar att man bara får låta allt ha sin lilla gång och i slutändan så lär ju tiden ändå utvisa hur allt kommer att bli. Men jag är otålig ibland. Min grej.. ;).
 
Aja, nu ska jag försöka rensa huvudet lite smått. Hörs till läggdags om inte förr! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0