Skånska små molntussar

Jag har ätit, jag har gått med hundarna och nu är jag helt slut. Det enda som återstår är att invänta mina skånska segproppade molntussar som ska komma upp idag. De har inte kört än :P, men jag vet de snart är påväg! 
 
Imorgon väntas en lunch i stan, kanske shopping vilket varken jag och Cassie borde..men man kan ju unna sig lite.. ibland typ! På kvällen blir det fest och en eventuell utgång! Yihaa imorgon ska klackarna slås i taket. Sjukt taggad just nu fast jag är tröttare än ett ålderdomshem typ.. 
 
Nu ska jag spana lite på H&M:s hemsida och fönstershoppa eller tja..skärmshoppa får man kanske kalla det ;)! 
 
Over and out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0