Torsdag

Efter en natt med några nattpromenader med Kola, som fortfarande har ont i sin lilla mage så mår man lite sådär.. Jag har trots det städat undan, tvättat mattor, ett täcke (ja jag hade inte direkt något val, det fanns hundbajs lite härochvar), dammsugat, tvättat golven och pluggat. Jag har gett Kola lite ris idag och jag hoppas, hoppas, hoppas! att det hjälper så han blir bättre i magen den lille stckaren. Mamma fick ett tips av en veterinär i Helsingborg annars som jag ska testa om det här inte fungerar.. Men ni kan väl hålla tummarna? Om inte för min skull så iaf för Kolas? 
 
Snart dags att börja klä sig och göra sig iordning, ska iväg och handla lite inför eftermiddagens hallonpajbakande. Därefter ska jag åka till sjukhuset och ta tester för att se ifall jag kan bli blodgivare. Känns som något bra man kan göra för andra, och av egoistiska skäl kan man ju faktiskt säga att om jag någon dag behöver blod så har jag iaf gjort mitt för att försöka hjälpa någon annan och kan då ta emot det med gott samvete. Ja om jag nu får lov att ge blod, det vet man ju aldrig helt säkert.. 
 
Jaja, off she goes, vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0