Trött fredag

Jag är helt slut i huvudet.. Jag vet inte om det beror på att jag sovit dåligt i princip hela veckan eller om det är tentan som tar upp för mycket hjärnkapacitet eller boendeproblemet som spökar. Kanske en kombination av alla tre sakerna tillsammans? 
 
Jag försökte sova lite i eftermiddags, men det gick inte så bra. Jag lyckades aldrig slockna. Mitt bestående problem, att inte kunna sova på dagen. En av orsakerna till att jag kanskei nte borde jobba natt, för jag får aldrig igen mina missade sovtimmar. Suck . När jag ändå är igång och gnälla liksom :P! 
 
Nej, men inget mer att berätta sedan sist. Bara att jag håller ett extra indoorpass imorgon 10.30, så välkomna till Söndrums träningcenter :)! 
 
Hörs senare eller imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0