Wake up call

Frukosten är intagen, hundarna är utfodrade och jag är nydsuchad. Som ni kanske förstod på förra inlägget har jag intesovit särskillt många timmar inatt, och förutom att jagahr jobbat natt så har jag en katt som är extremt överdrivet bråkig, just nu blir vi väldigt mycket ovänner. Mamma kom på att det kan vara så att det är den här perioden hon faktiskt skulle ha löpt om hon inte varit steriliserad.. Ibland är du smart mamma :P. 
 
Just nu öser det ner. Tråkigt och bra på samma gång kanske, jag ska ju sätta mig lite med hemtenta del nr 2 idag. Tror bara det blir hälften som blir gjord idag eftersom hjärnan inte riktigt är min bästa vän just nu.. Det har den inte varit den senaste tiden. Jag glömmer saker jag precis sagt och mestadels känner jag mig i ett zombietillstånd, vilket jag känner igen från tiden innan jag gick in i väggen för två år sedan.Så nu är det dags att tagga ner lite. Det är bara att inse att jag inte kan göra allt på samma gång, hur mycket jag än vill.. 
 
Mitt första steg till ett lugnare liv kommer i November då jag bad min Black jackchef om lite extra ledigt, gärna hela November om det går. Vi får hoppas det hjälper lite, känns som om jag behöver ladda batterierna lite. Ibland har man många bollar i luften samtidigt, speciellt om man är jag. Jag lär mig aldrig... 
 
Hursomhelst så gick Indoorpasset jättebra och alla var så goa och glada som alltid! Härligt att vara instruktör, det är ju ganska så bra arbetstider på det också så man behöver inte stressa sönder sig ;)! Aja, lite återhämtning innan jag tar tag i tentan någon timme.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0