WARNING! BAD MOOD DELUXE.

MÖG. SKIT. HELVETE.
 

Och en massa andra fula ord, men jag tänkte bespara er de absolut värsta ord och ramsor jag kan. Just nu är jag på så sjukt dåligt humör att jag bara vill skrika och slå sönder skyltfönster samt kasta allt proslin och glas jag äger i väggen. Jag kommer inte göra det eftersom jag inte har råd att betala skadestånd om jag förstör skyltfönster och jag är på tok för snål för att köpa helt nytt glas och porslin... Men jag VILL gärna göra det. 
 
Jag avskyr just nu min hyresvärd mer än allt annat. Chockhöjning av hyran gick ju inte igenom direkt och det är jag jävligt tacksam för, men det innebär att jag under det kommande året måste leta nytt boende (vilket jag egentligen inte vill eftersom jag trivs så jävla bra här), vilket troligtvis innebär att jag måste flytta närmare stan, som jag egentligen inte heller vill, OM jag nu skulle få en lägenhet alls eftersom jag är en fattig utblottad student. Alternativet är ju att jag vinner på lotto, det hade ju varit sjukt passande om vinstfanen kunde komma nu så jag kunde KÖPA min egen lägenhet.. 
 
Jag är också irriterad eftersom jag tror att min kommande lön INTE kommer stämma. Jag baserar det på mitt skyddadebelopp inne på banken som säger att jag ska få in en viss summa som lön, som dock är betydligt mindre än det jag jobbat för OM det nu är rätt lön från rätt företag.. Jag borde inte bli ilsken av detta för jag vet att det alltid går att ordna om det är något som inte stämmer, men det känns bara så sjukt jobbigt att det är just idag, för jag är redan sjukt pissed off som det är idag och att inse att man eventuellt får mindre pengar än man ska få den här månaden är sugit. Så är det, men jag ska invänta min lönespecifikation och se vad som kan ha blivit tokigt där.. 
 
Vilken rutten tisdag. Ska stänga in mig och vara sjukt lack och gråtfärdig idag. Over and out. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0