Wooopa!

Jaha då var nästan den här måndagen över också då.. Tycker dagarna bara springer iväg ibland och det kan vara både positivt och negativt! 
 
Idag har jag fått tvättat alla svettiga, stinkande och gamla träningskläder som legat i tvättkorgen ett tag (ja och även vanliga kläder såklart :P), jag har gått med hundarna på långrunda i eftermiddags, jag har pluggat det jag tror jag ska ha pluggat tills imorgon och jag hade världens grymmaste pass med mina underbara motionärer idag! Nästan fullt idag på Indooren, bara en tom cykel! Lite skillnad sedan förra veckan då det var 9 tomma cyklar och en motionär ;), men vi körde på minst lika hårt ändå förstås, men alltid trevligt när man är några stycken som kan peppa varandra!
 
Det sägs att öl är det bästa man kan dricka efter ett hårt träningspass eftersom humlen i ölen innehåller proteiner och dylikt (samt socker etc) som gör att man återhämtar sig snabbare. Därför ska jag faktiskt köpa hem ett gäng alkoholfria öl (ja alkoholen sätter ju förbränningen på paus) och dricka efter varje pass faktiskt, och se ifall det ger någon bra effekt. För cirka ett halvår sedan la jag av med alla proteindrycker och återhämtningsdrycker. Det kändes inte riktigt hundra att trycka i sig en massa konstiga kemiska sammansättningar längre och även om ölen inte är helt hundra heller så tror jag där finns mer naturliga ämnen i den än i nermalt kemiskt pulver. Jag ska prova i alla fall, lovar att uppdatera er om resultatet! 
 
Är lite orolig för Kola idag vars mage inte riktigt vill som han vill idag, min lille snutte.. Hoppas han mår bättre snart, om ni håller tummarna så tror jag det hjälper :). 
 
Nu ska jag återgå till att inte göra någonting alls, eller snarare inget vettigt! Hörs vid nannedags!
 

Kommentarer
Postat av: Ante

drick ett glas mjölk och en banan, både protein å glykos
hade nog skippat ölen för maxat resultat

Svar: Tack för bra tips Ante :)!
Alice ♥

2012-09-24 @ 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0