Finally friday!

Ännu en väldigt effektiv dag. Sovit dåligt inatt, vaknade mycket.. Har iofs gjort det hela veckan och så kan det ju vara ibland. Jobbigt är det dock! Hursomhelst så vaknade jag vid halvnio tiden. Drack min obligatoriska kopp kaffe och försökte vakna till liv så gott det gick. När det var gjort rastades hundarna och sedan var det dags att bege sig mot skolan och köpa böcker. 
 
Nä jag ändå var på g så köpte jag böcker, tvättade bilen, handla på Ö o B och började tvätta. Sen passade jag på att ta en löprunda emellan, gå ut med hundarna igen, duscha och nu senast så vart jag på Maxi och handlade. Det kändes som om jag skulle ha ihjäl någon. Jävla kärringar där är och handlar på fredagar kan jag säga er.. Ska fan ta med vagnen ÖVERALLT även i de absolut trängsta gångarna och bara kör på och förväntar sig att ALLA ska flytta sig. Jävla as! 
 
Så nu fick jag ur mig det också. Nu kan jag återgå till mitt goda humör. 
 
Om en stund kommer pojkvännen och vi ska ta med mina små fluffbollar på en långpromenad och sen blir det att käka och göra vettiga saker ikväll. Önskar er alla en underbar fredag och en underbar helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0