Fredag!

Om jag lever? Jodå det gör jag minsann, men tro mig det har varit en otroligt intensvi vecka på många sätt och vis. De där dubbelarbetena lämnades in i onsdags och om några timmar är det sista redovisningen innan det är en veckas tenta plugg. Sen nästa fredag firas det att den här delkursen äntligen är över! Kul kurs, men med dubbla uppgifter har den varit tuff. Jag har världens bästa grupp och vi har varit jävligt duktiga. Ja, man får ge sig själv beröm när man verkligen förtjänar det och det tycker jag att vi gör!
 
Helgen i Göteborg var riktigt bra! Kanonväder, trevligt sällskap och god mat! Husdjuren hade det bra hos pojkvännens föräldrar och jag tror att vi alla var nöjda med helgen!
 
Den här helgen blir det lite Skåneland och lite tentaplugg.. Vare sig jag vill eller ej :P. Ska bli gott med helg! Ska försöka skärpa mig med uppdaterandet, men tiden måste finnas. Hoppas ni förstår!
 
Hörs senare!
 
Bild kommer senare.. Det blir bara märkliga tecken överallt just nu,..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0