Fredag

Ingen skola idag. Skönt som tusan att kunna sova ut, även om jag nu inte gjorde det och hade en riktigt obehaglig mardröm sådär vid åttatiden imorse.. Den här drömmer har jag drömt förut för jag känner igen den och den är riktigt sjuk och obehaglig. Lite som en skräckfilm, fast jag är med i den.. usch. 
 
Hursomhelst så lyckades jag somna om trots den hemska drömmen och sov i två timmar till :). 
 
Om cirka en timme tänkte jag bege mig till gymmet och köra igenom båda mina corepass och avsluta mitt fredagspass med lite indoor. Har bara en låt kvar att byta ut tills hela passet är nytt och fräscht. Den som är gladas för det är nog jag :P, jag är så fruktansvärt trött på passet jag kört nu hela hösten och vintern. Nu när snart allt är nytt både på core och indoor känns det mycket roligare att hålla pass igen! Woho! 
 
Om jag har lust och ork ska jag ta mig in till stan en sväng i eftermiddag. Jag har varit så otroligt sugen på att börja måla glas. Jag menar, nu när jag gör om kläder, gör egna smycken så kan jag lika gärna dekorera mina egna glas. Men vi får se, det är ännu bara tankar. 
 
Aja, nu ska jag sluta gagga och vakna til lliv lite! Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0