Onsdag

Ännu en solig dag även om vindarna är lite kyliga så känns det äntligen att det är vår! Dagen började med ett obligatoriskt seminarium däe vi diskuterade Facebook och en del av The pirate bay boken. Tiden flöt på relativt bra och vi hade en härlig diskussionsgrupp där vi vart väldigt, väldigt effektiva! 
 
Sedan jag kom hem har jag käkat två gånger, städat hgela lägenheten och tagit ut hundarna på två promenader varav en var en långpromenad. Det finns ju inget bättre tidsfördriv när det är så underbart väder som det är idag :)!
 
Nu har jag cirka två timmar på mig att vila upp mig innan kvällens core och Indoorpass. Ännu har jag inte hittat en bra sista låt.. Det stör mig lite, men samtidigt har jag så otroligt mycket i skolan just så jag knappt hinner leta efter andra alternativ. Nåja, tills nästa vecka ska nog sista låten vara funnen, hoppas jag... 
 
Tänkte sätta igång netflix nu, så vi hörs lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0