Sweet sunday

Idag har våren kommit till Halmstad! Om det inte varit för att jag sov hos pojkvännen inatt så hade jag nog invigt en av alla femtioelva vårjackor jag har idag. Men ja, kanske lika bra. Man tar ju alltid av sig de tjocka klädernal ite för snabbt. 
 
Idag har det varit en riktigt mysigh söndag. Sovmorgon, pannkaksfrukost, how I met your mother avsnitt innan vi skulle fika hos Jockes farmor. Efter fikan var det snabblunch och senare en promenad med hundarna på Galgberget. Ikväll är det film som gäller och lite hemmagjord thaimat. Sweet, sweet sunday!
 
Hoppas alla haft en lika bra söndag som jag :).
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nuu var det längesen man fick se dina underbara fötter. Snälla bjussa på en bild då...

Svar: Hmm.. när du minst anar det så kommer det en bild ;)
Alice ♥

2013-04-14 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0