Weekend!!!

Äntligen helg och skolveckan avslutades med en kanonintervju med en supergo reporter! Allt ska skrivas ihop på måndag och sedan är vi klara med uppgift tre i den här kursen också, nu återstår bara en tenta. Vilket kanske inte är så BARA. Men vi fixar det! 
 
Har packat en del och tänkt om helt gällande vad jag ska klä mig i imorgon när vi ska fira en av pojkvännens vänner som fyller 25 år. Klänningarna får vänta några veckor till!. Tur man har världens bästa gruppkamrater som har stenkoll på läget :P.
 
Önskar er alla en fantastisk helg, kan vara så att jag är kass på att uppdatera då vi inte ska vara hemma. Men man vet ju aldrig! Annars hörs vi på söndag eller måndag!
 

Kommentarer
Postat av: J

ja fan va gott de va med helg! kul att de ser bra it för dig alice! :)

Svar: Ja det var det va? Jag hade en riktigt bra helg, hoppas du också hade det =)
Alice ♥

2013-04-21 @ 02:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0