Effektiv onsdag

Idag har jag varit väldigt effektiv får jag väl säga. Uppe med tuppen och har hunnit springa, städa hela lägenheten och vara ute med hundarna två gånger! Sweeet! 
 
Träffade en av mina fina grannar här som berättade att han och frun också snart ska flytta. Alla flyttar och jag förstår dem. Själv ligger jag risigt på det eftersom jag är student och inte har den där STORA inkomsten som många hyresv'ärdar vill ha.. Men men, man får väl kämpa på. Tips mottages tacksamt vill jag lova :).
 
Snart dags för lite mat och lite passplanering sen ikväll kör vi lite core och Indoor, allt i vanlig rutin igen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

que bien, a donde te iras?

Svar: Didn't get the last word :(
Alice ♥

2013-08-28 @ 14:49:00
Postat av: Herbert

ok, no problema, , i asked of you where going to move? and where?
hugs

Svar: No not me but I hope I will soon :) But I will stay in Halmstad :)
Alice ♥

2013-08-28 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0