Fredag

Goddag!
 
Fredag igen och om drygt en timme bär det av till gymmet. Idag är jag trött som en gris. Sov inget vidare och hade svårt att somna om när jag vaknade fyra inatt. Ibland är det så, hoppas på att sömnproblemen snart försvinner så jag kan sova så gott som jag brukar göra :). 
 
Ikväll blir det bio med Bella och sedan blir det nog en relativt lugn kväll för mig. SKa upp och köra Indoor imorgon vid halvtio. Sen får vi se vad morgondagen bjuder på :). 
 
Hoppas ni alla har en bra start på fredag, jag ska försöka vakna til lliv ordentligt och få upp humöret lite. Ibland kan det vara svårt när man sovit kasst ett tag, men ska göra mitt bästa. Hörs senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Ha en underbar helg :)

Svar: Detsamma Marika! :)
Alice ♥

2013-08-30 @ 12:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0