Goddag

Hello! 
 
Hoppas alla haft en trevlig helg såhär långt! Gårdagen var kanontrevlig med gott sällskap! Jag höll mig på den lugna nivån igår för jag ahde tänkt träna idag egentligen men jag hade precis värsta nysmaratonet och huvudet värker lite så vi får se ifall det blir en löptur senare eller om jag bara tar det lugnt idag och sparar mig till imorgon. Just nu har jag ingen tid alls för att bli dålig, i veckan ska det sättas ihop pass! 
 
Ikväll blir det mys med fina Bella och lite fler festligheter. Idag blir det en helt vit kväll för mig, ni som undrar varför jag tar det så lugnt med alkohol och dylikt kan ju läsa på träningskategorin så kanske ni förstår vad som kommer hända :). 
 
SKa försöka få i mig lite kaffe och sedan plocka undan här hemma, det finns ännu grejer i resväskan som står mitt på golvet och alla överskottsgrejer jag ahft i handväskan under Londonturen har hamnat på köksbordet och ja.. Ni förstår själv ;)! 
 
Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0