Morgonpigg eller något

Godmorgon!
 
Uppe med tuppen idag trots att jag hade svårt att sova igår. Lyckades somna till slut och sov helt okej inatt om man jämför med natten innan det. 
 
Idag ska jag jobba lite på mitt nya pass, städa undan här ordentligt och hinna med en löptur innan Core och Indoor ikväll. Senare på kvällen kommer Bella bus hit för att kolla snabba casg 2, vi ska nämligen se trean på bio på fredag så lite uppfriskning av minnet är aldrig fel. 
 
Önskar er alla en underbar dag så hörs vi senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Danne

Jamen vad är det i luften har inte heller kunnat somna två senaste kvällarna. Äre fullmåne eller är det bara nått som går haha. Ha en bra dag /danne

Svar: Normaltsätt brukar jag få lite problem med att sova när det ä'r fullmåne så det låter inte alls otänkbart. Dessvärre har jag ingen större koll på det :P Annars beror det väl på något annat haha! Ha det så bra idag!
Alice ♥

2013-08-28 @ 09:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0