Tisdag

Vad mycket klockan hann bli innan jag hann skriva mitt första inlägg här idag. Trots det vaknade jag relativt tidigt, men dagen har blivit lite förskjuten av olika orsaker. Men trots det är jag nöjd såhär långt iaf. 
 
Idag har jag och husdjuren varit lite hundvakt i cirka 30 minuter. En av mina underbara grannar har en liten yorkshireterrier (osäker på stavningen :/). Jag erbjöd mig att passa honom om det gick bra härhemma med katten och ja med allting. Självkalrt gick det alldeles galant. Visst satt han vid dörren relativt mycket men han sprang också ut på balkongen och sniffade lite på katten utan några som helst problem. Så någon gång i framtiden kommerj ag vara lite dagmatte/helgmatte har jag en känsla av ;). 
 
I övrigt har jag hunnit med en tur på gymmet och en promenad med hundarna. Nu ska jag städa kattlådan och plocka ur diskmaskinen och ikväll ska jag bort till pojkvännen för middag. Ska bli mysigt :)! 
 
Hoppas ni mår bra och har haft en riktigt go tisdag i värmen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0