Torsdag

Hej fina ni!
 
Igår tillbringades dagen med fina tjejer vid namn Monika och Bella. Hängde lite i stan och snackade massa hemlisar innan vi fastnade framför företags vollybollen på torget. Det verkade som om Länsförsäkringarna vann, grymt lag iaf! 
 
Väl hemma mötte jag upp pojkvännen och lagade mat och glodde på en massa skit. Älskar Viaplay! Dock saknar jag att serierna rullar på av sig själv som de gör på Netflix. Men det kanske kommer? Eller så har jag missat någon inställning, så kan det också vara.
 
Idag står det städning på schemat. Det ska städas och städas och tränas innan det är dags att quiza för kvällen. 
 
Men nu ska det ätas frukost så jag kan bli sjukt rippad och biffig på gymmet ;)! Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0