Jullov!

God kväll!
 
Sådär då har jag varit i skolan för sista gången det här året! Jag kanske inte är helt ledig i mellandagarna eller sådär, men jag behöver i alla fall inte infinna mig i skolan på typ två veckor. Ska bli skönt! 
 
Imorgon åker jag ner till Skåneland för att fira jul med familjen och träffa fina vänner som jag inte sett på ett bra tag! Sedan i mellandagarna händer det mysiga och kul grejer och innan man vet ordet av det är det dags att fira nyår nere i Malmö. Det känns som om min ledighet kommer vara alldeles underbar <3!
 
Ja. Nej. Nu har jag inte mer att säga för idag, jag är lite trött i huvudet efter den här veckan av massa pluggande. Ha en trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0