Många bollar i luften

Hej!
 
Hoppas alla har haft en trevlig helg! Själv jag haft en kanonhelg som inneburit julklappsshopping på Gekås med Bella och Monika, skånebesök av bästaste Johan med en lugn fredag och en härlig fest på fallskärmsklubben en bit bort på lördagen, julskyltning med finaste pojkvännen på söndagen och... Ja som ni hör har jag haft en kanonhelg! Jag måste också slagit någon form av rekord i lång mening där :P.
 
I skolan är det fullt ös. Det är dessutom otroligt roligt och spännande just nu och för varje dag som går känner jag att jag valt helt rätt linje, vilket är fantastiskt! Äntligen blev det rätt!
 
Imorgon ska jag vara med på ett möte med ett företag där proffs ska hjälpa till. Jag ska sitta som åhörare och det ska bli så otroligt spännande! Efter MIH:s frukostklubb förra veckan är det bara mer och mer spännande för varje event jag är med på, det är nästan så att jag spricker! 
 
En annan rolig sak med skolan just nu är de grupparbeten vi gör och kommer att göra framöver. Äntligen handlar det om helt rätt saker och vi får göra saker precis så som de skulle gjort i verkligheten! Jag längtar efter B-projektet och jag längtar efter C-uppsatsen eftersom mina tjejer och jag ahr så sjukligt bra idéer! Vi kanske inte är några proffs men vi har lärt oss mycket i skolan och dessutom är vi kreativa så det här kommer bli kanon!
 
Har just nu mat på spisen så ni får ursäkta om min svenska inte är den bästa :P
 
Hörs imorgon!
 
Over and out!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst, blir det några fotbilder eller inte, kollar in din blogg varje dag för att se, du borde ladda upp varje vecka, tror inte du förstår hur vackra fötter du har, alla skulle kyssa dom,

Svar: Vad snällt av dig! Tack :) Just nu är det ont om tid för att ens skriva lite, vi får se nu i jul när allt lugnat sig :)
Alice ♥

2013-12-07 @ 04:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0