Söndag

Varför går helgerna alltid så otroligt fort? Veckorna med plugg och allt annat man nu måste göra känns såååååå låååååånga och när det väl är fredag så går det i turbohastighet. Aja, det här är ju inget nytt för så har det ju alltid varit, men det är så synd! 
 
Hur som helst så har jag haft en kanonmysig helg med pojkvännen i Småland. Vi har inte direkt gjort något speciellt förutom att bara ta det lugnt. Ja vi bastade ju faktiskt igår kväll också och det var riktigt gött! Dock blir man otroligt trött efter lite bastande så vi blev rätt möra kort därefter. Men det har varit en supermysig helg och jag är supernöjd! Jag är bara ledsen att en så bra helg gick så fort! 
 
Nu ska jag fortsätta att tvätta och mysa framför tv:n. Imorgon är det en ny vecka med en massa pluggande innan det är dags att ta lite ledigt från själva skolan iaf, arbetet slipper vi dock inte :P. Önskar er en trevlig kväll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0