Tisdag

God kväll!
 
Kom preces hem från en långpromenad med hundarna i den halvråa luften. Dum som man är skippade jag vantarna så det blev en kall men härlig promenad. 
 
Både igår och idag har jag suttit i skolan med gruppen för att komma så långt som möjligt på vårt lilla projekt. Vi har till den 17:e januari på oss men vi vill ju bli klara i så god tid som möjligt så vi kan justera allt till det bästa :). 
 
Magen kurrar... Har inte ätit något vettigt alls idag och det senaste jag åt var vid ett. Jag tänkte ungsbaka lite morötter med kryddor och chiliolja och värma upp lite av couscousen från igår tillsammans med lite sallad och keso. Får hoppas på att det blir gott! 
 
Ska försöka hitta något gött program man kan titta på medan man käkar! Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0