Back?

Dålig på att skriva? Svar ja. Kommer väl vara såhär lite då och då. Jag har inte direkt haft sådär överdrivet mycket att skriva om och jag har varit ruskigt trött och inte orkat! Men tänkte passa på att ta mig tid idag nu när jag skrivit första delen av hemtentan (som jag förövrigt kommer få jobba hårt med för att få att låta bra och flytande när jag går igenom den igen...) 
 
I torsdags (Alla hjärtans dag) så åkte jag som ni kanske vet, ner till föräldrarna i Skåne. Passade på att plugga lite, sova ut ordentligt och mysa med fina vänner! Fredagen tillägnades barndomsvännen Ola och på lördagen blev det korvfest hemma hos Johan, ja och så jag då :P. En riktigt trevlig och lyckad helg, även om jag var som Trötter i Snövit. 
 
Igår kom jag hem från Skåne, pluggade lite och tvättade och den här dagen har gått åt till att skriva på hemtenta, panika över den.. Ha en supermysig tjejfika och hålla mina pass i vanlig ordning :). 
 
En bra måndag helt enkelt! Sen imorgon kommer äntligen pojkvännen hem, ska bli supermysigt! Men jag får väl säga det att tiden faktiskt har gått väldigt fort. Jag var så rädd det skulle kännas som en evighet och jättejobbigt men det har faktiskt rullat på ganska bra. Jag har haft väldigt trevligt sällskap och varit väl sysselsatt på alla sätt och vis så tiden har gått jättefort :)!
 
Nu ska jag in och spana på presenter på ebay ;) Hörs sen eller imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0