Lediga fredag

Vaknade hemma hos pojkvännen imorse men tog mig hem i tid så jag skulle hinna med alla måsten så man kan njuta av att det är helg sen. Så idag har jag hunnit tvätta, städa, träna och reashoppa lite... Ja och sen köpte jag tänger till att tillverka smycken, ska se om jag kan hitta resterande delar av vad man behöver på nätet, tror nästan det blir billigast så. Men det får jag göra när csn kommer. 
 
På rean fann jag dessa skönheterna: 
 
 
Båda klädesplaggen spanade jag in då under mellandagarna, och så tänkte jag att eftersom de fanns kvar i min storlek så måste det vara meningen att jag ska ha dem :P. Smart tänkt va? Ja och sen var det som sagt på rea så det kändes okej! 
 
Idag har jag en märklig magkänsla.. Jag tror inte den är bra, men det kan också vara som jag är väldigt trött... Men det tror jag inte. Orkar inte med något negativt nu så jag får väl hålla tummarna för att det är något positivt som ska hända istället. Det är mycket trevligare så :). 
 
Önskar er alla en härlig fredag och om en liten stund kommer inlägg nr 2 med mission Beach 2013! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0