Lördag

Sådär då har man varit lite småbakis, pluggat lite, städat undan så man kan bjuda hit folk ikväll och strax ska jag ta långpromenaden med hundarna innan det är dags att laga mat och plugga det sista för idag! Fantastiskt! 
 
Har tänkt mig en hyfsat lugn lördag men sen vet vi alla att det kan ändras ganska så snabbt :P Men vi får väl se, det endaj ag vet till 100 % i nuläget är att jag ska umgås med Mia! Det var et ttag sedan sist så det ska bli riktigt trevligt!
 
Gårdagen var mysig och kanontrevlig. Värdinnan ahde lagat en supergod gratäng av något slag och sällskapet var på topp och sedan slank det också ner nästan en flaska vittvin.. Det var iofs inte min avsikty men så kan det ju bli ibland, så det får vara vit lördag för min del idag! Kan bli trevligt det också!
 
Hur ser er lördag ut? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0