Måndag

Ny vecka och inga mer helgdagar fram till påsk..tror jag iaf. Jag är inte sådär överdrivet insatt i alla helgdagar, men jag vet att vårterminen alltid är lite lättare att ta sig igenom än höstterminen där det knappt finns några helger alls att fira. 
 
Dags att ta tag i pluggandet ordentligt nu igen, var precis och hämtade en av mina böcker i bilen och nu är det dags att kötta igenom och lära sig begrepp och dylikt inför hemtentamen som ska in nästa vecka! Sen är första terminen av media och kommunkationsvetenskap avklarad. Helt sjukt vad tiden gått fort! Lite skrämmande faktiskt, men på ett bra sätt. Dessutom har jag hittat världens underbaraste guldkorn i klassen som gör det hela mycket lättare att plugga! Bella du är bäst, bara så du vet!
 
Men som sagt nu ska det pluggas och julen ska städas bort.. Jag har varken haft tid eller ork att ta tag i det innan. Men idag så! 
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0