Nytt år nya tag?

Tja både ja och nej. Man ska väl fortsätta på det liv man hade och göra det lite, lite bättre för varje dag kanske? 
 
Hursomhelst så körde jag mitt andra träningspass för i år men mina första hållna pass som instruktör i år. Core och Indoor stod på schemat och det är ju nytt år och det märks för alla våra pass är fulla! Underbart att se alla glada motionärer och vänner som alltid är på plats för att svettas med oss! Bra jobbat idag!
 
I övrigt så sprang jag för första gången det här året i lördags. Det känns som om det är dags att börja ta tag i min egen träning också ordentligt igen. Det här halvåret har det varit max 3 träningspass i veckan vilken är nada jämfört med mina 5-6 pass jag hade normaltsätt tidigare. Så nu kommer söndagar vara mina enda vilodagar framöver, ja om jag nu inte är sjuk eller det finns andra orsaker :P.
 
Så hädanefter ska jag röra på mig 5-6 dagar i veckan, varierat såklart! Tagga inför beach 2013 eller något :P!
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0