Onsdag

Fast jag har sovit som en sten så är jag fortfarande lika trött.. Visst är det väl märkligt? Jag vill ha bort snön och jag vill ha bort kylan så jag kan välkomna våren ordentligt! 
 
Ska infinna mig i skolan 13.15 för en föreläsning till 15.00, därefter ska jag hem och äta och ladda batterierna inför kvällens core och indoorpass (indooren finns där ännu ett fåtal platser kvar på för er mina kära motionärer). När passen är klara ska det lagas mat och hängas i soffan, eventuellt blir det lite L word tills pojkvännen kommer över :P. 
 
Som ni kanske förstod på mitt tidigare inlägg så har jag sjuk Londonabstinens... Älskar den staden men just nu känns det som om ingen annan gör det. Funderar på att åka över till mina engelska vänner utan sällskap från sverige. Det är bara så jävla tråkigt att flyga själv.. Men men. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

I love london too, i wish i can go there, but have no time, love your cover foto in FB, Angel eyes inded, wish also spring will come soon, but got sad about the news in expressen that february is even colder :(

I love to read your blog, puts a smile in me, becouse you give out soch a positive and frendly energy out! wish you a beautifull day!
herbert, hugs

Svar: Thank you, the photo is from last year, but I like to change cover so thought my eye could be a good one up there :) I'm not looking forward to February if it is going to be colder than january :(
Aw your so sweet! I'm glad I can make you smile with just a few words! You alwyas put a smile on my face when you write all the sweet things you do! Wish you a further nice week!

Hugs!
Alice ♥

2013-01-23 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0